Wednesday 4 May 2011

Peritnya..... n Serik...!!

Hampir bbrp bulan x jumpa. (lebih kurang la..) diri ni just menanggung rindu pada mu.. hari-hari aku rindu pada mu.. tidur ku merindui mu. mkn ku merindui mu.. kebetulan pulak besday mu bulan ini, dan aku cadang nk sambutnya dgn mu. tp x boleh jgk.. x pe lah. aku sabar dan aku balik kampung. bila blk kg aku x terasa sgt merindui mu kerana aku gembira dpt berjumpa dgn family tercinta yg dh 4 bulan lama x jumpa. mlm besday mu, aku anta msg utk wish besday n kamu just bls '' tengkiu ''. n dlm hatiku berkata x pe... i'm happy with the message. sebelum tdo, aku anta msj ckp "one msg from u is enough for me. sorry coz x leh nk sambut besday u" tp u x bls. aku sabar je. ikutkan hati, aku x nk ganggu kamu. tp ape kan daya kerna diri ini amat merindui mu. selalu aku anta msj, tp x berbalas. sedih sgt2.. diri ini sgt sakit. buat ape keja pown x leh nk fokus. ye la.. kan dh nama pown rindu. aku x tahu ape salah aku. dh berkali-kali aku minta maaf. tp xde balasan. lama kelamaan aku dh x tahan nk tanggung rindu ni. aku anta msj n luah kan perasaan aku ni. tp...... ape yg aku dpt?? pada hari yg sama aku luahkan keluhan hati aku, kwn ku baru sja ku tenangkan dari menangis akibat masalah yg hampir sama. balik saja rumah dlm 2 jam cm 2, kamu pulak anta msj yg kamu suruh pilih jln masing2. (paham kan ape maksud nye... mls la nk ckp) terus aku lempar handphone  aku ke lantai!! aku masuk bilik dgn perasaan kecewa yg teramat sgt!!! member yg ku tenangkn td anta msj "zu, kite syg kan A (bukan nama sebenar) , kite x nk ilang dya.." dgn segera aku g ke bilik nya dan aku ckp aku dh xde ape2 dgn B (bukan nama sebenar). terus aku nangis kat dya n dya terkejut.  td aku tenangkan dya, skrg dya tenangkan aku plak. ape yg aku boleh buat hanya menangis n kesal. rindu ku padamu terbalas dgn perkataan 'break up' mu.. x berbaloi dgn penderitaan ku mengharapkan rinduku terhenti utk bertemu dgn mu.. skrg aku cuba utk tenangkan hati ku dan cuba melupakan mu. semoga engkau bahagia bersama org tersayang dan jumpa dgn wanita yg lebih baik dari ku. selamat tinggal awak... 

patah hati

kecewa



p/s : aku jd serik untuk bercinta. ape yg aku takut kan sudah berlaku. 
extra info : kwn baik aku 2 org kat kampung (budak u yg sama) dh single..!! campur aku jd 3. dlm masa 1 minggu kami 3 org jd single. haha.. 1geng = 3 org ---> single. sabo je lah.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.